środa, 27 lutego 2013

...WINO,KORKI I PŁÓTNO....

Witam Kochani!!!
  
Na początku chciałabym Wam serdecznie podziękować za miłe słowa,doping w pisaniu mojego bloga.....
wczoraj mając chwilkę ,układając w starych pudłach znalazłam kawałek płótna,
bardzo się ucieszyłam bo wpadł mi do głowy fajny pomysł do zrobienia wianka,który wypełnił mi pustą ścianę w salonie....
dziś chciałabym Was namówić do zrobienia wianka bardzo prostego ,wystarczy mieć trochę:
-korków od wina,

-starego płótna 

- podstawę koła
....może to być podstawa zrobiona ze słomy...

http://www.sklep.elektra-light.pl/wianek-slomiany-25cm.html
 (w sklepie kosztuje ta podstawa w granicach 4-5zł)

no i oczywiście klej na gorąco :)

-szpilki

1...na początek owijamy płótnem cały wianek 

2...na sucho układany sobie korki na wianku ,od nas zależy ile chcemy tych korków ułożyć...

3.---naklejamy klejem na gorąco korki....

4...w puste miejsca upinamy szpilkami  pocięte na małe kawałki płótno....

...oto mój wianek....

 ...kochani do dzieła...
....czekam na Wasze komentarze ,pytania.....
....życzę Wam miłego dnia...



7 komentarzy:

  1. na ścianie wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...dziękuje ,cieszę się ,że się podoba....:)

      Usuń
  2. JESTEM POD WRAŻENIEM CIOCIU ;-) ROBI TEŻ ;-)MOWI ,ŻE TEN Z KORKAMI ŁADNIE BY WYGLADAL NAD JEGO BIURKIEM NA FIRMIE ;-) POZDRAWIAMY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ....a dziękuje Wam ...powie dokładnie jaki potrzebuje i zrobimy....pozdrawiam...;)

      Usuń
  3. świetna notka :) oby więcej takich, całuski kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...dzięki Patrycja...uczę się od najlepszych....pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Piękna dekoracja do mieszkania ;) Mi osobiście zabrakło barw dla kontrastu i dlatego dodałabym kolorowe kwiaty.. Ale i tak jest ciekawie..

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    fantazje-kwiatowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń