czwartek, 28 lutego 2013

...ZACZAROWANY DOMEK....

Witajcie kochani......

Dzień minął szybko i bardzo bardzo wesoło,otóż odwiedziłam dziś 
ZACZAROWANY DOMEK.....
 jest to Przedszkole Niepubliczne Nr.1 w Zgorzelcu przy ul.Staszica 19.

 http://pn1zgorzelec.szkolnastrona.pl/

Odwiedziny moje były spowodowane tym iż ,moja koleżanka która tam pracuje Pani Asia wraz z sympatyczną  Panią Dyrektor  poprosiły mnie o  pomoc przy dekoracjach wiosennych....
...miałam misję aby ukryć zieloną wielką kratę....

...a oto efekty mojej pracy.... 

Powitanie przez sympatyczne dzieciaczki,które były bardzo ciekawe- kto ja jestem ,-po co tu jestem...
 


...a więc na początek misja wielka zielona krata ....
...na styropianie  który wcześniej pomalowałam przyklejałam płatki kwiatków,dokleiłam liście i dodałam kolorowe wstążki..... 
 ...na drugim styropianie uplotłam wianek z wierzby ,dodałam kilka liści i kokardek...
 ...uplotłam z wierzby wianeczki i dodałam liście i kokardki....
 ...kurka pisanka też znalazła miejsce.....


 ....środek wypełniłam dużym wiankiem z płatków róż,i motyli ....
 ...i krata się powoli zapełniła....

 ...na końcówkach wierzby podoklejałam kolorowe piórka i wstążeczki....


...w kącik pokoju Pani Dyrektor zrobiłam małą kompozycję z wierzby,liści ,koralików i malinek...


 ..w okienku zawiesiłam własnoręcznie zrobioną truskawkę z koralików.....

 

.....misję swoją wykonałam,myślę ,że Wam się podoba ....:)
...na koniec chciałam serdecznie podziękować wszystkim Panią i dzieciom z przedszkola   za ciepłe przyjęcie...

Pozdrawiam Was ....

5 komentarzy:

  1. piękne !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, piękne, a maliny wręcz cudne!!! :) a na żywo jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach. Gratuluję tylu wspaniałych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskawka przepiękna ;)
    Pewnie miło było spędzić twórczo czas z taką gromadką sympatycznych dzieciaków..

    / fantazje-kwiatowe.blogspot.com /

    OdpowiedzUsuń