poniedziałek, 27 maja 2013

WEEKENDOWE FLORYSTYCZNE SZALEŃSTWO....

 NA POCZĄTKU DLA WSZYSTKICH MAM 
SPÓŹNIONE ALE PŁYNĄCE Z SERCA

Moje nowe życie
to
Twoje nowe życie.
Jesteś Mamą!
Moje urodziny
to
Twoje urodziny.
Jesteś Mamą!
Moje pierwsze kroki
to
Twoje pierwsze kroki
Jesteś Mamą!
Moje wielkie święto
to
Twoje wielkie święto.
Jesteś Mamą!

Więc życzę Ci Mamo spokoju i słońca.
Dni wolnych od trudu. Wakacji bez końca.
I marzeń spełnionych, przyjaciół bez liku.
I pięknych, dla Ciebie pisanych wierszyków.
Chcę, żebyś codziennie budziła się rano
z wesołym uśmiechem. Bo kocham Cię Mamo!
I nie wiem cóż mogę powiedzieć Ci więcej.
Dziękuję Ci Mamo. Całuję Twe ręce.


WITAJCIE KOCHANI!!!

WEEKENDOWE FLORYSTYCZNE SZALEŃSTWO TAK NAZWAŁAM SWÓJ POST,PONIEWAŻ WEEKEND BYŁ BARDZO ALE TO BARDZO SZALONY ,PEŁEN PRACY ALE I ZABAWY...

W PIĄTEK KOLEŻANKA POPROSIŁA MNIE ABYM ZROBIŁA JEJ WIANEK DLA MAMY
ZROBIŁAM....




 
SOBOTA ZACZĘŁA SIĘ DUŻĄ KOMPOZYCJĄ Z ROŚLIN WIELOLETNICH
UŻYŁAM DO TEJ KOMPOZYCJI LAWENDY,CLEMATISA RÓŻNEGO RODZAJU SKALNIAKÓW ,MUSZLI I WSTĄŻEK 









NASTĘPNIE MOJA OLIWKA SZŁA NA URODZINY DO KOLEŻANKI WIĘC ZAMIAST KWIATKA WYMYŚLIŁAM BALONA Z RAFAELO I WSTĄŻKAMI



W SOBOTĘ RÓWNIEŻ  JA SZŁAM NA 40-STE URODZINY ,WIĘC ZROBIŁAM  PIĘKNY DUŻY BUKIET  W PUDEŁKU SŁOMIANYM ORAZ PRZYOZDOBIŁAM   PREZENT, KTÓRYM BYŁA PERFUMA W PUSZCE





NIEDZIELA DZIEŃ MAMY -- DWA BUKIETY W SERCACH (PUDEŁKA)
I JEDEN MALUTKI BUKIECIK













MYŚLĘ ,ŻE CHOĆ JEDNA KOMPOZYCJA WPADŁA WAM W OKO...

POZDRAWIAM ;)












1 komentarz:

  1. Czyjeś zręczne paluszki sporo się natrudziły - ale warto było, efekt jest wspaniały.

    OdpowiedzUsuń