niedziela, 11 sierpnia 2013

WEEKENDOWE SPOTKANIE ZAINSPIROWANE FLORYSTYCZNIE...:)

WITAJCIE :)
Weekend to czas, kiedy możemy znaleźć chwile na spotkania ze znajomymi. Póki pogoda dopisuje najczęściej są to spotkania przy grillu. Wczoraj miałam okazje być na jednym z takich przyjemnych spotkań w gronie znajomych. Gospodarzem spotkania było  http://www.kamarnieruchomosci.pl/.
I muszę powiedzieć/napisać, że przygotowanie gospodarzy przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Nie pierwszy raz zdarzyło się, że obserwuje jak znajomi coraz częściej czerpią wiedze z  http://florystyczneinspiracje.blogspot.com/.
Jest mi bardzo miło obserwować, jak proste pomysły mają zastosowanie w Waszym codziennym życiu. Jak niewiele pracy i co więcej jak tanim kosztem można ozdobić stół i sprawić, że atmosfera spotkania ze znajomymi robi się bardzo przyjemna...
Życzę sobie i Wam kochani, by inspiracje znalazły każdego z Was...a jeżeli FLORYSTYCZNE INSPIRACJE się do tego przyczynią będzie mi niezmiernie miło.
PONIŻEJ KILKA ZDJĘĆ...




 ZUZANNA




 JA Z KASIĄ (ORGANIZATORKĄ)




MOJA OLIWECZKA Z ZUZANNĄ I ŚWIETNA ZABAWA Z MALINAMI I JEŻYNAMI



 NO TO JEMY JAK NAJSZYBCIEJ







MONIKA I KASIA JAK ZAWSZE UŚMIECHNIĘTE..










TO BYŁ BARDZO MIŁO SPĘDZONY CZAS...
ŚWIETNA ATMOSFERA, MNÓSTWO ŚMIECHU, PYSZNE JEDZENIE...:)
POZDRAWIAM































2 komentarze: