poniedziałek, 16 września 2013

" W STRONĘ PIĘKNA " --- WIZYTA U MARZENKI I SŁAWKI....

Witajcie !!!
"W STRONĘ PIĘKNA " to nowe,bardzo fajne miejsce dla kobiet....znajduje się przy ul.KOŚCIUSZKI 39 w ZGORZELCU...prowadzą to dwie , bardzo otwarte i energiczne  dziewczyny ,które są niezależnymi Dyrektorkami sprzedaży kosmetyków MARY KAY..
Czynne od pon.-sob. 10.00-14.00



W piątek zostałam zaproszona na konsultację i dobranie odpowiednich kosmetyków do mojej cery.Przygotowałam wianek z suszonych hortensji ,róż i udałam się na spotkanie.


 Po krótkiej rozmowie ,omawianiu i testowaniu  różnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy ,wybraliśmy wspólnie dla mojej cery  3 kosmetyki :
1.mleczko 3w 1 TW
2.nawilżającą emulsję przedłużającą młodość TW
3.rozświetlający podkład w płynie TW
Ku mojemu zaskoczeniu do zestawu który wybrałam, dostałam prezent niespodziankę.

a oto mój zestaw kosmetyków

Dziewczyny również pomagają ,radzą w produktach do pielęgnacji dłoni,ciała i stóp,produktach dla mężczyzn.Posiadają w swojej ofercie dużą gamę kosmetyki kolorowej i perfum.
Każda z Was powinna odwiedzić to miejsce ,to nic nie kosztuje a porady które otrzymacie to dobra lekcja aby lepiej i piękniej wyglądać.

UWAGA!!!W poniedziałek 23.09.2013 ---18.45 --- bezpłatne warsztaty pielęgnacyjne  które poprowadzi 
Pani Marzena Wawrzeło- Niezależna Dyrektor Sprzedaży Mary Kay
NUMER TELEFONU:532504656

a w środę 25.09.2013---18.00---- bezpłatne warsztaty pielęgnacyjne  które poprowadzi 
Pani Sławomira Smółka-  Starsza Niezależna Dyrektor Sprzedaży Mary Kay
NUMER TELEFONU:730999025





 Marzena i Sławka wykonują również makijaże na różnego rodzaju okazję.
Na koniec naszego spotkania Marzenka zrobiła mi lekki dzienny makijaż w kolorach jesieni.
Bardzo dziękuje za czas poświęcony wyłącznie dla mnie .Każda kobieta w każdym wieku powinna odwiedzić to czarujące pełne ciepła miejsce...
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz