sobota, 2 marca 2013

...AMELKA I LENKA....

Hello Kochani.....

Dzisiejszy dzień, tak pachnący wiosną zaczęłam od wybrania się, z moją córką Oliwką ,
na urodziny do jej koleżanek Amelki i Lenki....
Bliźniaczki kończyły 5 lat...
Prezent kupiony ,a co z kwiatami....???
Pomyślałam chwilkę.....mam kolorowe wstążki różnego rodzaju,koraliki,szpilki,kulki małe styropianowe,wykałaczki długie...
...szybko postanowiłam zamienić kwiaty ----- na coś, co każdy z Was może sam zrobić...
co sprawia dzieciakom dużo ,dużo frajdy..... 

więc do roboty....

...na początek pocięłam wstążki w 3 kolorach na kawałki o długości 8cm....
ja użyłam jedną szerszą wstążkę i 2 dwie węższe...
....kolor oczywiście w odcieniach różu ...


 ...następnie wzięłam mała kulkę styropianową  i dwie długie wykałaczki....

 ...2 wykałaczki  połączyłam i zaczęłam powoli owijać cieniutką wstążką od dołu do  góry.....
..pośrodku owiniętych wykałaczek  zrobiłam kokardkę ,która przykleiłam i udekorowałam żółtym koralikiem....
następnie nabiłam kulkę styropianową na owinięte wykałaczki....

...miałam w domu 2 jednakowe pieski chi-chi love ,więc postanowiłam nakleić je na czubek naszej kulki styropianowej........ 
....po umocowaniu piesków  ,zaczęłam składać moje wstążki na pół i szpilkami mocować je na kuli....
krok po kroku i kula zaczęła się zapełniać ....
...brakowało mi jeszcze czegoś ,co zaspokoiło by moje oczekiwania ....
...właśnie ---małe żółte kuleczki....
...ponaklejałam je między wstążeczkami....

...jest gotowe!!!!!
... a oto moje dzieło....



 ...oczywiście musiałam zrobić identyczne ,bo przecież to są bliźniaczki które muszą mieć wszystko takie same....

...mała różowa kuleczka na patyku z pieskiem zastąpiła kwiaty....
...myślę ,że jest to prosta  rzecz ,którą wszyscy potrafią zrobić ,a dla dzieciaków jest to super pamiątka oraz fajna ozdoba pokoiku .....
Amelce i Lece bardzo spodobały się pieski na różowej kulce....

....a oto kilka zdjęć z  urodzin małych Księżniczek...

...Idzie misio...Idzie słonik...
Idzie lalka...No i konik...
Wszyscy razem z balonami...
Z najlepszymi życzeniami...
Bo to dzień radosny wielce...
Macie  już o jeden roczek więcej...

 ...zabawa ,zabawa....

 ...moja Oliwka z Amelką i Lenką ,  no i oczywiście z pieskami na kulce....


Czas upłynął szybciutko,serdecznie dziękujemy za zaproszenie ....

Was kochani serdecznie zapraszam do wykonania, prostej pamiątki  która sprawia dzieciom wiele wiele radości.....

Miłego wiosennego dnia....






2 komentarze: