wtorek, 27 sierpnia 2013

ZBIERAMY SKARBY-SKARBY NATURY

Kilka dni i koniec wakacji ...
w wirze przygotowań do szkoły, postanowiłam zabrać moje dziewczyny do parku
Oliwka to moja córka ,a Martynka jest córką mojej koleżanki Ani
wyprawa do parku pod hasłem "zbieramy skarby natury" była świetna zabawą dla dziewczynek
przeganiały się w odnajdowaniu  nowych skarbów 
Czas w parku zleciał błyskawicznie ,a ja wróciłam do domu z 2 woreczkami pięknych żołędzi,które zajęły chwilowo miejsce w szklanych naczyniach
napisałam chwilowo ponieważ będę robić z nich cudowne wianki na stół ,drzwi ....
pod koniec wycieczki dostałam piękny bukiet kolorowych hortensji ,obdarowały mnie moje koleżanki Ania i Kasia
hortensje wypełniły wszystkie moje pomieszczenia ,co spowodowało ,że w domu zrobiło się bajkowo i kolorowo... 

zaczynamy wyprawę naszą od placu zabaw dla dzieci
 wiewióreczka Basia


 zaczynamy zbierać żołędzie
dołączyła do nas Ania 

 są i grzyby co prawda trujące
 piękne jarzębiny
 przebrane żołędzie zagościły w szklanych naczyniach


 hortensje w moim domu



 było bardzo fajnie
 pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz